Keep It Seacret
La Masterz



Entries Tutobies Me

Shout Linkies

Hey, little Reader ! My closer feel better to call me Zed. Actually, I'm Newbie try to make a new friend .First of all, I want to apologize for using the "AKU" in every post, especially adult readers . Just click Follow Me :3

Don't worry I'm Not Monster But I'm Joker , Haha :)

FACEBOOK | TWITTER


Older !





My Ads Page !



Follower !




Credit !

Please view in Chrome.
Using Blogskin
Basecode & design : FarraDiyanahRasid
Others stuff : Mr.GooGle
Edited : Zahyrah rahym

|

Review : Nt - Fat Dunia Herbs


 Holaa everyone ,
hari neh aku nak citer pasal satu product dari dunia herbs . Berdasarkan Pengalaman aku , aku dah cuba dua product dari syarikat Dunia Herbs . First , Losyen Pati Mustajab Halia . Then , second this product NT-FAT

( Gambar dari Mr Google )
Aku start pakai product neh baru ja 2014 bulan januari . Tujuan utama aku beli product neh disebabkan oleh masalah penghadaman aku . Tapi product neh dihasilkan adalah untuk kurus. Aku dapat maklumat pasal product neh dari MINGGUAN WANITA . Sebab Ummi tak pernah miss beli majalah tuh (apa yang best sangat pun tak tahu la ) . So dari situ aku survey untuk harga dia fungsi dia ( kebaikan/keburukan) eh ader ke keburukan ? . Banyak la dekat google type jea ada punya. 
So , target bukan untuk kurus sebab dah normal dah badan neh . secara overall nya , sejujurnya aku boleh katakan yang product neh berkesan jugak . Pasal penghadaman aku ALLHAMDULLILAH , oke .
Pasal boleh turunkan berat badan aku tak pasti , tapi kalau ikowt apa yang product neh suruh buat INSYAALLAH , Berkesan . Tapi seelok-eloknya , bagi yang nak kurus , korang PUASA nah !!!??? . sebab masa try product neh bila puasa ganti , turun la jugak berat badan tuh . Tuh pun bersenam + buka puasa tak melahab makan macam sebulan tak makan . Haha 
So Just nak tunjuk bentuk dia oke.. 

 
 ( Bentuk packaging )

( Sebelum Kacau )


( Semasa Kacau ) 


( Selepas Kacau )
WARNA : Serbuk Hijau Muda , Dah sebati ( macam nak memasak la pulak ) hijau tahi *tut* Capital A . 
RASA : First rasa boleh tahan , bila selalu makan tak lalu pulak . aku buat "ONE SHOT" Ja ( minum dalam satu tegguk ) , Campuran Halia dia memang rasa . Btw tak teruk pun rasa dia .
 TESTIMONI : Jangan percaya sangat , kalau dah beli ada kertas testimoni kan ? tengok kat belakang dia tulis apa ?... kalau dah tahu sekarang dah paham kan ? . 
So , kalau rasa nak cuba , cuba jela kalau kowt boleh kurangkan berat badan , tapi kena la jaga makan + bersenam kalau tak tak menjadi la . Product neh nak menjayakan ja . Tapi pasal penghadaman oke . Product neh oke . hehe . aku still minum lagi product neh .
Oke , Itu je nak tulis , hope membantu ...


Labels: , , , ,