Keep It Seacret
La Masterz



Entries Tutobies Me

Shout Linkies

Hey, little Reader ! My closer feel better to call me Zed. Actually, I'm Newbie try to make a new friend .First of all, I want to apologize for using the "AKU" in every post, especially adult readers . Just click Follow Me :3

Don't worry I'm Not Monster But I'm Joker , Haha :)

FACEBOOK | TWITTER


Older !





My Ads Page !



Follower !




Credit !

Please view in Chrome.
Using Blogskin
Basecode & design : FarraDiyanahRasid
Others stuff : Mr.GooGle
Edited : Zahyrah rahym

|

AutoCad Story

ASSALAMUALAIKUM , 
semua hari neh aku nak ceritakan serba sedikit mengenai salah satu bidang yang berkait rapat dengan JURUTERA . Benda ini jugak dikenali sebagai AUTOCAD. Sebenarnya ramai yang tak tahu apa tuh AUTOCAD kan?? 

AUTOCAD bagi aku merupakan teknologi yang memudahkan para JURUTERA untuk melukis PLAN. Selalunya ia berkait rapat dengan JURUTERA DESIGN lah kalau tak salah aku. Kalau korang dah pernah belajar LUKISAN KEJURUTERAAN. AUTOCAD lebih mudah dari itu. Kita hanya perlu faham apa yang kita hendak lakukan maksudnya faham cara nak buat lah.. 

AUTOCAD akan susah buat pertama kali tengok , terutamanya bagi yang tak berapa rapat dengan IT neh. Contoh nak di gambarkan macam first time guna ADOBE PHOTOSHOP lah , serupa ja banyak fungsi dia jugak. Jangka masa yang pendek diperlukan untuk buat sesebuah GAMBARAN biasa sahaja.Kalau PLAn yang ala-ala BANGUNAN tuh tak tahulah berapa lama..hehe :)

Kesimpulannya, kalau dapat peluang belajar tuh pergilah belajar . Tak rugi pon kan??.. Aku sekarang masih dalam BEGINNER USER.. Sejujurnya aku katakan AUTOCAD mudah tapi perlu 24 jam depan desktop sahaja..haha..




(Maaf kalau imformation salah)