Keep It Seacret
La Masterz



Entries Tutobies Me

Shout Linkies

Hey, little Reader ! My closer feel better to call me Zed. Actually, I'm Newbie try to make a new friend .First of all, I want to apologize for using the "AKU" in every post, especially adult readers . Just click Follow Me :3

Don't worry I'm Not Monster But I'm Joker , Haha :)

FACEBOOK | TWITTER


Older !





My Ads Page !



Follower !




Credit !

Please view in Chrome.
Using Blogskin
Basecode & design : FarraDiyanahRasid
Others stuff : Mr.GooGle
Edited : Zahyrah rahym

|

Tips Mengenali Lelaki PANAS BARAN

Hello hari neh nak buat entry pasal 1 Benda yang PEREMPUAN tak suka sangat iaitu lelaki yang PANAS BARAN...sapalah yang mahu lelaki jenis neh kan?? so, kalau dah berdating tuh check-check lah kalau dia neh macam mana kan?? kowt-kowt dapat jenis yang kita tak nak nanti susah..neh kat bawah da cara-cara yang korang boleh guna untuk check dia oke.. selamat mencuba..





1)Biarkan Dia Menunggu

Sebenarnya untuk membezakan lelaki itu panas baran atau tidak adalah tergantung kepada raut wajah serta sikapnya. Perhatikan perkara ini. Anda keluar bersamanya tetapi lewat tiba. Marahnya berapi-api seolah-olah perbuatan anda itu adalah satu kesalahan besar. Jika begini karakter lelaki, dia sebenarnya seorang lelaki yang panas baran kerana tidak sanggup menunggu pada satu kejadian kecil dalam hidupnya. Kalau lelaki yang panas baran, dia tentu akan menghamburkan kata-kata menyakitkan hati dan oleh itu, anda harus berhati-hati dengan lelaki begini.


2)Minta Dia Mengajar Sesuatu

Dalam mencari erti kesabaran, cuba perhatikan perkara ini juga. Mintalah dia mengajar anda sesuatu. Kalau kata-katanya agak pedas dan panas di telinga anda, itu tandanya dia seorang yang panas baran dan agak sukar berunding. Lelaki yang penyabar akan mengajar anda sehingga pandai tetapi lelaki panas baran akan mudah melenting bila anda tidak berjaya mengikut apa yang dia inginkan.


3)Lihat Caranya Melayani Anak Kecil

Umum mengetahui kanak-kanak banyak karenah. Oleh itu sewaktu bersamanya, bawa sekali anak saudara anda yang masih kecil. Tinggalkan mereka dan lihat cara mereka menanganinya.


4)Cembur Atau Tidak

Percaya atau tidak, lelaki yang panas baran biasanya seorang lelaki yang kuat cemburunya. Ada kalanya perbuatan cemburunya itu nampak mengarut tambah-tambah lagi cemburu pada hal yang remeh temeh. Justeru itu, sebelum membuat pilihan kajilah semua sikap lelaki agar anda tidak menyesal di kemudian hari. Baran berkaitan dengan sikap dan semestinya sikap boleh diubah.Sebagai lelaki andalah khalifah kepada pasangan, justeru itu tunjuklah moral yang baik kepada pasangan.