Keep It Seacret
La Masterz



Entries Tutobies Me

Shout Linkies

Hey, little Reader ! My closer feel better to call me Zed. Actually, I'm Newbie try to make a new friend .First of all, I want to apologize for using the "AKU" in every post, especially adult readers . Just click Follow Me :3

Don't worry I'm Not Monster But I'm Joker , Haha :)

FACEBOOK | TWITTER


Older !





My Ads Page !



Follower !




Credit !

Please view in Chrome.
Using Blogskin
Basecode & design : FarraDiyanahRasid
Others stuff : Mr.GooGle
Edited : Zahyrah rahym

|

Lukisan Kejuruteraan Is The Best!!!!

haha..erk!! why i make this statment??
of coz larq... mybe aku baru belajar LK benda yang kena lukis-lukis neh..
tapi seruis doh best gila belajar subjek neh
tak banyak tension sangat dari subjek lain..tapi macam biasa kena tunjuk contoh dulu baru boley buatkan?? kalau tak tunjuk boley buat tak korang?? HUH!! kalu boleh seruis korang neh pandai-pandaikan??haha...patut larq orang cakap LK subjek best,,tapi bagi aku kan.. bergantung pada cikgu jugak sebenarnya... tak selalu nya budak budak boleh ikowt kan??
macam bio seruis aku ikowt cikgu tapi slow bagai ark...taleh nak cepat cepat macam dulu.. sebabnya cikgu aku neh bergantung pada CD-ROM ja... dah lar bahasa inggeris buku teks bahasa melayu.. macam mana tuh?? aku selalu jawap sains dalam bahasa melayu... jarang dalam bahasa inggeris mengagungkan bahasa melayu larq katakan... cehwah!!
haha... so, kepada sesiapa yang nak ambek aliran sains... korang pikir btol-2 korang nak masok aliran sains yang macam mana?? pure,pertanian,teknikal ,belajar LK...[best]
tapi kalau ambek sains pure & sains teknikal pastikan korang neh orang yang cepat tangkap apa yang cikgu ajar tuh kalau tak!!
masak ark korng nanti..oke... =)