Keep It Seacret
La Masterz



Entries Tutobies Me

Shout Linkies

Hey, little Reader ! My closer feel better to call me Zed. Actually, I'm Newbie try to make a new friend .First of all, I want to apologize for using the "AKU" in every post, especially adult readers . Just click Follow Me :3

Don't worry I'm Not Monster But I'm Joker , Haha :)

FACEBOOK | TWITTER


Older !





My Ads Page !



Follower !




Credit !

Please view in Chrome.
Using Blogskin
Basecode & design : FarraDiyanahRasid
Others stuff : Mr.GooGle
Edited : Zahyrah rahym

|

Break From Doing Homework

untuk cuti kali ini... aku cuti sekolah selama 4 hari sahaja..
tetapi cuti kali ini lebih bermakna kerana cuti kali neh kurang kerja rumah yang cikgu bagi.. berbanding cuti minggu lepas...terutamanya mata pelajaran addmath... subjek killer punya...hari tuh cikgu kasi kerja sampai 60 solan kena siapkan dalam masa 3 hari.. WOWWW!!!
habis hang kepala aku dibuatnya...
paham-paham..bila buat baca soalannya terus pikir macam mana nak selesaikan soalaan tuh kn??
padahal jalan kiranya sama ja takda yang beza pon... ikowt formula yang cikgu bagi.. yang aku neh dok buat addmath tuh macam math moden.. dok pikiq.. addmath tak payah pikiq..LORRGHH!!
dah 2 kali aku post pasal addmath ja neh nak buat macam mana kan... dah biasa dengan math biasa dari form 3 sebab tuh manjang nya aku neh BLURR ja...tak da kerja lain dah.. hmmm...